Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pracownicy Obsługi i Administracji

Pracownicy administracji: 

  1. Piotr Grambor – kierownik gospodarczy – pokój nr 16 
  2. Agnieszka Wawrzyniak – samodzielny referent – pokój nr 7 (sekretariat dyrektora) 
  3. Anna Bialik – samodzielny referent  – pokój nr 17 (sekretariat uczniowski) 
  4. Agnieszka Sikorska – samodzielny referent – pokój nr 9 
  5. Dariusz Szot  – specjalista BHP – pokój nr 131 (I piętro budynek B) 

Pracownicy obsługi: 

  1. konserwator 
  2. rzemieślnik 
  3. portier 
  4. robotnicy gospodarczy 
  5. szatniarki 
  6. sprzątaczki 
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Politechnicznych im. Komisji Edukacji Narodowej w Łodzi
odpowiada: Jakub Tomczewski
data: 11-01-2024
wytworzył: Jakub Tomczewski
data: 11-01-2024
data: 11-01-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 11-01-2024 - Edycja treści
  • 17-10-2023 - Edycja treści
  • 20-03-2023 - Edycja treści
  • 28-09-2022 - Edycja treści
  • 08-04-2022 - Edycja treści
  • 03-10-2019 - Edycja treści
  • 25-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 09-09-2014 - Edycja treści
  • 08-01-2013 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1889